Regulamin
Day For Dog
Oto zasady i dobre praktyki jakie obowiązują w naszym salonie. Dla dobra piesków, naszego bezpieczeństwa oraz zadowolenia wszystkich. Oddając nam swojego pupila, klienci akceptują poniższy regulamin, z którym można zapoznać się na stronie www.dayfordog.pl/regulamin oraz na miejscu w salonie.
Organizacja wizyt
- Wizyty umawiamy i odwołujemy telefonicznie (730 97 87 87) lub przez nasze profile w mediach społecznościowych.
- Salon jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-19:00. Ostatni zapisna wizytę przyjmujemy na godzinę 17:00.
- Bezpłatne odwołanie wizyty możliwe jest do 24 godzin przed zaplanowanym terminem.
- Klienci, którzy nie odwołają umówionej wizyty i nie pojawią się, muszą opłacić pełną cenę nieodbytej wizyty przed umówieniem kolejnej.
- Punktualność jest obowiązkowa. Dopuszczamy maksymalnie 15 minut spóźnienia po wcześniejszym poinformowaniu salonu.
- Psa odbiera osoba, która go przyprowadziła lub upoważniona przez nią.
Wizyta
- Właściciel psa nie może być obecny w salonie podczas wykonywania usługi.
- Pies przekazywany jest pracownikowi salonu i odbierany po zakończeniu usługi.
- Jeśli pies jest agresywny, zestresoway lub nie współpracuje, groomer może przerwać usługę i wezwać właściciela. Koszt wizyty w takim przypadku ponosi właściciel.
- Groomer może dokończyć usługę w trybie godzinowym (150 zł/h) po uzgodnieniu z właścicielem.
- Właściciel musi poinformować o alergiach, problemach zdrowotnych, zachowaniach agresywnych oraz wcześniejszych doświadczeniach psa z pielęgnacją
- Pierwsza wizyta psa w salonie powinna być zgłoszona groomerowi.
- Każdy pies musi mieć aktualne szczepienia na wściekliznę i choroby zakaźne.
Pielęgnacja
- Przed wizytą pies powinien być wprowadzony na spacer i załatwić potrzeby fizjologiczne.
- Ostatni posiłek najlepiej podać 3-4 godziny przed wizytą.
- Wszystkie usługi pielęgnacyjne wykonujemy z kąpielą psa. Wyjątek stanowi obcinanie pazurów.
- Groomerzy mogą nagradzać psy smakołykami. Jeśli pies nie może ich otrzymać, wlaściciel musi poinformować o tym wcześniej.
- Używamy wyłącznei profesjonalnych kosmetyków dla zwierząt, renomowanych marek.
- Nie strzyżemy psów do skóry ani psów z podwójną okrywą włosową.
- Rozczesywanie kołtunów lub filcu jest dodatkowo płatne – 120 zł/h, po wcześniejszym uzgodnieniu.
- Jeśli właściciel życzy sobie fryzury odbiegającej od wzorca rasy, bierze za nią pełną odpowiedzialność.
- Uwagi i reklamacje przyjmujemy wyłącznie telefonicznie lub sms, w terminie do 24 godzin po wizycie.
Zdrowie psa
- Nie stosujemy i nie dopuszczamy środków uspokajających, chyba że są zalecone przez weterynarza – właściciel musi o tym poinformować groomera.
- Groomer może odmówić wykonania usługi, jeśli stan zdrowia jest niepokojący,
- Właściciel musi poinformować o wszystkich problemach zdrowotnych i przyjmowanych lekach psa.
- Salon nie odpowiada za pogorszenie zdrowia psa, jeśli właściciel zataja informacje.
- Na prośbę groomera właściciel okazuje aktualne szczepienia przeciw wściekliźnie,
- W przypadku obecności pasożytów (pchły, kleszcze) koszt dezynsekcji oraz straty salonu ponosi właściciel psa.
- Jeśli w trakcie wizyty zauważymy objawy choroby zakaźnej, usługa zostaje przerwana, a właściciel ponosi pełny koszt wizyty.
- W przypadku nagłego pogorszenia stanu zdrowia psa, pracownicy mają prawo wezwać weterynarza, a koszty leczenia ponosi właściciel.
Odpowiedzialność
- Właściciel psa ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez psa (pogryzienie groomera, uszkodzenie sprzętu, zniszczenie mienia).
- Właściciel pokrywa koszty leczenia lub czasowej niezdolności do pracy pracownika, jeśli dojdzie do pogryzienia lub innego wypadku z udziałem psa.
- Salon odpowiada tylko za szkody powstałe w wyniku umyślnego działania pracowników.
- Salon nie odpowiada za naturalne reakcje psa na pielęgnację (stres, lęk, drapanie, reakcje alergiczne).
Dane osobowe
- Dane klientów przetwarzamy wyłącznie w celu obsługi wizyt.
- Dane nie są udostępniane osobom trzecim.
Postanowienia końcowe
- Skorzystanie z usług salonu oznacza akceptację regulaminu.
- Salon zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Aktualna wersja dostępn ajest w salonie i na stronie internetowej.